Оприлюднення інформації згідно Постанови КМУ від 11.10.2016

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2020-12-14-004146-b від 14.01.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-01-12-004661-a від 12.01.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-01-18-003016-b від 18.01.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-01-21-010874-b від 21.01.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-01-21-011162-b від 21.01.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-01-26-005705-c від 26.01.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-02-02-015349-a від 02.02.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-02-24-011455-b від 24.02.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-02-23-006629-b від 23.02.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-03-23-004288-c від 23.02.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-03-24-006856-c від 24.02.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-03-31-005187-c від 31.03.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-03-31-005429-c від 31.03.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-03-31-005499-c від 31.03.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-03-31-000447-c від 31.03.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-05-05-002820-a від 05.05.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-05-19-003903-c від 19.05.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-06-08-004606-c від 08.06.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-06-10-000680-c від 10.06.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-06-18-012523-c від 18.06.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-06-25-002983-b від 25.06.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-07-01-003063-b від 01.07.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-07-14-004539-a від 14.07.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-07-16-003858-a від 16.07.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-08-12-004137-b від 12.08.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-08-26-006145-c від 26.08.2021 р.

Обґ. тех. якісн. характер. та оч.вартості пред.закуп. проц. №UA-2021-08-28-002591-c від 28.08.2021 р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2021-09-07-003213-b-від-07.09.2021-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2021-09-23-003642-c-від-23.09.2021-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2021-10-08-005575-c -від-08.10.2021-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2021-11-01-013166-a -від-01.11.2021-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2021-11-02-014783-a -від-02.11.2021-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2021-11-19-005211-b -від-19.11.2021-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2023-04-28-005676-a -від-28.04.2023-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2023-05-17-014075-a -від-17.05.2023-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2023-05-24-014001-a -від-24.05.2023-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2023-05-29-011923-a -від-29.05.2023-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2023-05-30-011450-a -від-30.05.2023-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2023-06-14-013090-a -від-14.06.2023-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2023-06-19-014133-a -від-19.06.2023-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2023-06-26-012237-a -від-26.06.2023-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2023-06-28-010123-a -від-28.06.2023-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2023-07-31-008065-a -від-31.07.2023-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2023-09-15-009816-a -від 15.09.2023-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2023-11-27-007496-a -від 27.11.2023-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2023-11-27-014653-a -від 27.11.2023-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2023-12-01-015339-a -від 01.12.2023-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2023-12-06-010015-a -від 06.12.2023-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2023-12-12-014120-a -від 12.12.2023-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-01-17-016225-a -від 17.01.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-01-22-009623-a -від 22.01.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-01-24-015672-a -від 24.01.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-01-29-016785-a -від 29.01.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-01-31-012495-a -від 31.01.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-02-06-015711-a -від 06.02.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-02-07-014058-a -від 07.02.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-02-11-013985-a -від 11.02.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-02-13-013513-a -від 13.02.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-02-14-012029-a -від 14.02.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-02-17-008765-a -від 17.02.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-02-19-013087-a -від 19.02.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-02-27-011382-a -від 27.02.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-02-28-004240-a -від 28.02.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-02-28-009123-a -від 28.02.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-03-10-012719-a -від 10.03.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-03-12-013194-a -від 12.03.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-03-14-010469-a -від 14.03.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-03-18-013568-a -від 18.03.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-03-20-013639-a -від 20.03.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-03-25-012288-a -від 25.03.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-03-28-010849-a -від 28.03.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-04-09-013828-a -від 09.04.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-04-10-013046-a -від 10.04.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-04-11-011140-a -від 11.04.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-04-14-010186-a -від 14.04.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-04-18-007233-a -від 18.04.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-04-24-010876-a -від 24.04.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-05-07-013038-a -від 07.05.2025-р.

Обґ.-тех.-якісн.-характер.-та-оч.вартості-пред.закуп.-проц.-№UA-2025-05-09-011779-a -від 09.05.2025-р.

Річний звіт директора КП “МПРС”

Статутні документи

Новини

Частоти оповіщення SAR

Alerting, SAR operations, maritime safety, distress and safety, and survival craft frequencies

 

 

Function

System

Frequency

Alerting 406 MHz distress beacon 406-406.1 MHz (earth-to-space)
Inmarsat SES 1544-1545 MHz (space-to-earth)

1626.5-1646.5 MHz (earth-to-space)

 

1645.6-1645.8 MHz (earth-to-space)
VHF DSC (channel 70) 156.525 MHz1
MF/HF DSC2 2187.5 kHz3 4207.5 kHz

6312 kHz 8414.5 kHz

12577 kHz 16804.5 kHz

VHF AM

VHF FM (channel 16)

121.5 MHz

156.8 MHz

 

On-scene

communications

VHF channel 16 VHF channel 06 156.8 MHz 156.3 MHz
VHF AM 123.1 MHz
MF radiotelephony 2182.0 kHz
MF NBDP 2174.5 kHz
Communications involving aircraft On-scene, including SAR radiotelephony 156.8 MHz 4 121.5 MHz5 123.1 MHz 156.3 MHz 2182 kHz 3023 kHz 4125 kHz 5680 kHz6
Homing signals 406 MHz distress beacons 121.5 MHz and the 406 MHz signal
9 GHz radar transponders (SART) 9200-9500 MHz
Maritime safety information (MSI) NAVTEX Warnings NBDP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

518 kHz7

490 kHz 4209.5 kHz8 4210 kHz 6314 kHz

8416.5kHz 12579 kHz

16806.5kHz 19680.5 kHz 22376 kHz 26100.5 kHz

 

kHz 26100.5 kHz

Satellite SafetyNET 1530-1545 MHz (space-to-earth)
Safety of navigation VHF channel 13 156.650 MHz
Distress and safety traffic Satellite

 

Radiotelephony

 

 

NBDP

1530-1544 MHz (space-to-earth) and 1626.5-1646.5 MHz (earth-to-space)

2182 kHz 4125 kHz 6215 kHz 8291 kHz 12290 kHz 16420 kHz 156.8 MHz

2174.5 kHz 4177.5 kHz 6268 kHz 8376.5 kHz 12520 kHz 16695 kHz

Survival craft VHF radiotelephony

 

9 GHz radar transponders (SART)

AIS-SART

156.8 MHz and one other frequency in the 156-174 MHz band

 

9200-9500 MHz 161.975 MHz/162.025 MHz

 

 

  1. Frequency 156.525 MHz is used for ship-to-ship alerting and, if within sea area A1, for

ship-to-shore alerting.

  1. For ships equipped with MF/HF DSC equipment, there is a watch requirement on 2,187.5 kHz, 8,414.5 kHz, and one other frequency.

  2. Frequency 2,187.5 kHz is used for ship-to-ship alerting and, if within sea area A2, for ship-to-shore alerting.

  3. Frequencies 156.3 and 156.8 MHz may also be used by aircraft for safety purposes only.

  4. Frequency 121.5 MHz may be used by ships for distress and urgency purposes.

  5. The priority of use for ship-aircraft communication is 4,125 kHz. Additionally, frequencies 123.1 MHz, 3,023 kHz, and 5,680 kHz may be used for intercommunication between mobile stations and these stations and participating land stations engaged in coordinated search and rescue operations.

  6. The international NAVTEX frequency 518 kHz is the primary frequency for the transmission by coast stations of maritime safety information by NBDP. The other frequencies are used only to augment the coverage or information provided on 518 kHz.

  7. Frequency 4,209.5 kHz is not used by all States.

 

 

 

 

 

Frequencies for use in the GMDSS

DSC distress and safety calling

Radiotelephony distress and safety traffic

NBDP distress and safety traffic

2,187.5 kHz 2,182.0 kHz 2,174.5 kHz
4,027.5 kHz 4,125.0 kHz 4,177.5 kHz
6,312.0 kHz 6,215.0 kHz 6,268.0 kHz
8,414.5 kHz 8,291.0 kHz 8,376.5 kHz
12,577.0 kHz 12,290.0 kHz 12,520.0 kHz
16,804.5 kHz 16,420.0 kHz 16,695.0 kHz
156.525 MHz (VHF channel 70) 156.8 MHz (VHF channel 16)

MSI NBDP broadcasts by coast radio and earth stations

490.0 kHz 518.0 kHz
4,209.5 kHz* 4,210.0 kHz
6,314.0 kHz 8,516.5 kHz
12,579.0 kHz 16,806.5 kHz
19,680.5 kHz 22,376.0 kHz 26,100.5 kHz

On-scene search and rescue radiotelephony

2,182.0 kHz (R/T)
3,023.0 kHz (Aeronautical frequency)
4,125.0 kHz (R/T)
5,680.0 kHz (Aeronautical frequency)
123.1 MHz (Aeronautical frequency)
156.8 MHz (VHF channel 16)
156.5 MHz (VHF channel 10)
156.3 MHz (VHF channel 6)

Locating/homing signals

121.5 MHz (homing)
156-174 MHz (VHF maritime band – radiotelephony)
406.0-406.1 MHz (Cospas-Sarsat satellite locating)
9,200 to 9,500 MHz (X-band radar transponders – SART)

* NAVTEX service (coastal maritime safety information).

Запобігання корупції

АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Казенного підприємства Морська пошуково – рятувальна служба
Преамбула
Цією Антикорупційною програмою Казенне підприємство Морська пошуково – рятувальна служба (повне найменування юридичної особи) (далі – КП «МПРС», підприємство) проголошує, що її працівники, посадові особи, керівник і засновники (учасники) у своїй внутрішній діяльності, а також у правовідносинах із діловими партнерами, органами державної влади, органами місцевого самоврядування, керуються принципом «нульової толерантності» до будь-яких проявів корупції і вживатимуть всіх передбачених законодавством заходів щодо запобігання, виявлення та протидії корупції і пов’язаним з нею діям (практикам).
І. Загальні положення
1. Антикорупційна програма є комплексом правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності КП «МПРС».
2. Антикорупційна програма встановлює стандарти та вимоги не нижчі, ніж передбачені Законом України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) та Типовою антикорупційною програмою, затвердженою рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції.
3. Терміни в Антикорупційній програмі вживаються у значеннях, наведених в Законі.
4. Антикорупційну програму затверджено рішенням (наказом) керівника КП «МПРС» після її обговорення з працівниками і посадовими особами підприємства.
5. Текст Антикорупційної програми перебуває у постійному відкритому доступі для працівників, посадових осіб КП «МПРС», а також для її ділових партнерів.
ІІ. Сфера застосування та коло осіб, відповідальних за реалізацію
Антикорупційної програми
1. Антикорупційна програма є обов’язковою для виконання усіма працівниками КП «МПРС», включаючи посадових осіб усіх рівнів, керівника, засновників (учасників), а також для усіх суб’єктів господарської діяльності (філій, підрозділів, дочірніх підприємств), над якими вона здійснює контроль.
2. Антикорупційна програма також застосовується КП «МПРС» у її правовідносинах із діловими партнерами, у тому числі органами державної влади та органами місцевого самоврядування.
3. Здійснення заходів щодо виконання (реалізації) Антикорупційної програми в межах своїх повноважень провадять:
1) засновники (учасники) КП «МПРС» (далі – засновники (учасники));
2) керівник КП «МПРС» (далі – керівник);
3) посадова особа КП «МПРС», відповідальна за реалізацію Антикорупційної програми (далі – Уповноважений), правовий статус якої визначається Законом і Антикорупційною програмою;
4) посадові особи КП «МПРС» всіх рівнів та інші працівники Юридичної особи (далі – працівники).
ІІІ. Антикорупційні заходи у діяльності КП «МПРС»
1. Перелік антикорупційних заходів у діяльності КП «МПРС»
1. КП «МПРС» забезпечує розробку та вжиття заходів, які є необхідними та достатніми для запобігання, виявлення і протидії корупції у своїй діяльності.
2. Антикорупційні заходи включають:
1) періодичну оцінку корупційних ризиків у діяльності підприємства;
2) антикорупційні стандарти і процедури у діяльності підприємства.
3. Основними антикорупційними стандартами і процедурами КП «МПРС» є:
1) ознайомлення нових працівників із змістом Антикорупційної програми, проведення навчальних заходів з питань запобігання і протидії корупції;
2) антикорупційна перевірка ділових партнерів;
3) положення щодо обов’язкового дотримання Антикорупційної програми;
4) критерії обрання ділових партнерів КП «МПРС»;
5) механізм повідомлення про виявлення ознак порушення Антикорупційної програми, ознак вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, а також конфіденційність таких повідомлень та захист викривачів;
6) здійснення Уповноваженим та працівниками функцій щодо запобігання корупції;
7) процедура розгляду повідомлень викривачів, включаючи внутрішнє розслідування і накладення дисциплінарних стягнень;
8) норми професійної етики та обов’язки і заборони для працівників;
9) механізми запобігання і врегулювання конфлікту інтересів;
10) обмеження щодо подарунків;
11) нагляд і контроль за дотриманням вимог Антикорупційної програми.
2. Періодична оцінка корупційних ризиків у діяльності КП «МПРС»
1. КП «МПРС» не менше одного разу на рік здійснює внутрішню оцінку корупційних ризиків у своїй діяльності.
2. Корупційним ризиком є обґрунтована ймовірність настання події корупційного чи пов’язаного з корупцією правопорушення або порушення вимог Антикорупційної програми.
3. Оцінка корупційних ризиків в Юридичній особі проводиться комісією з оцінки корупційних ризиків (далі – комісія).
Порядок діяльності та склад комісії затверджуються керівником.
До складу комісії входять Уповноважений (голова комісії), керівники структурних підрозділів КП «МПРС», а також інші працівники, визначені керівником за погодженням з Уповноваженим.
Під час проведення оцінки корупційних ризиків за ініціативою Уповноваженого до роботи комісії без включення до її складу можуть залучатися інші працівники підприємства, а також незалежні експерти чи спеціалісти.
Уповноважений, з метою недопущення конфлікту інтересів або необ’єктивності у роботі комісії, при розподілі функцій між членами комісії бере до уваги коло їх посадових обов’язків в КП «МПРС».
4. Метою діяльності комісії є запобігання, виявлення і усунення корупційних ризиків у діяльності засновників (учасників), керівника та працівників КП «МПРС».
5. Корупційні ризики у діяльності КП «МПРС» поділяються на внутрішні та зовнішні.
Внутрішні корупційні ризики ідентифікуються в організаційно-управлінських, фінансово-господарських, кадрових, юридичних процедурах діяльності підприємства.
Зовнішні корупційні ризики ідентифікуються у діяльності ділових партнерів, у тому числі органів державної влади, органів місцевого самоврядування, з якими КП «МПРС» перебуває у ділових правовідносинах.
6. За результатами ідентифікації корупційних ризиків комісією відповідно до порядку її діяльності здійснюються їхнє визначення та опис, класифікація за категоріями та видами.
7. За результатами оцінки корупційних ризиків у діяльності КП МПРС комісія готує письмовий звіт, що підписується членами комісії.
Звіт складається за формою і структурою, визначеними в порядку діяльності комісії.
Звіт за результатами оцінки корупційних ризиків подається керівнику, засновникам (учасникам) КП «МПРС» і повинен містити:
1) ідентифіковані корупційні ризики, а також причини, що їх породжують, та умови, що їм сприяють;
2) оцінку виявлених корупційних ризиків;
3) пропозиції щодо заходів із запобігання, усунення (зменшення) рівня виявлених корупційних ризиків.
Текст звіту надається для ознайомлення працівникам КП «МПРС», а також може бути оприлюднений на веб-сайті підприємства.
8. Якщо під час заходів щодо оцінки корупційних ризиків Уповноважений виявить факт порушення Антикорупційної програми, вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, він ініціює перед керівником питання проведення внутрішнього розслідування у порядку, передбаченому розділом XV Антикорупційної програми.
9. КП «МПРС» не рідше ніж один раз на три роки повинна проходити зовнішню оцінку корупційних ризиків, яку проводять організації, що надають аудиторські, юридичні чи консалтингові послуги, або незалежні експерти.
10. За результатами опрацювання звіту внутрішньої та/або зовнішньої оцінки корупційних ризиків керівник, засновники (учасники) вживають необхідних заходів для запобігання, виявлення і протидії корупції у діяльності КП «МПРС», у тому числі шляхом зміни існуючих антикорупційних стандартів та процедур.
3. Опис антикорупційних стандартів і процедуру діяльності КП «МПРС»
1. З метою формування належного рівня антикорупційної культури Уповноваженим для нових працівників, а також інших осіб, які діють від імені КП «МПРС», проводиться обов’язкове вступне ознайомлення із положеннями Закону, Антикорупційної програми та пов’язаних з нею документів.
2. Положення щодо обов’язковості дотримання Антикорупційної програми включаються до правил внутрішнього трудового розпорядку підприємства, положень про структурні підрозділи, всіх трудових договорів, а також можуть включатися до договорів, які укладаються КП «МПРС».
Примірні форми антикорупційних застережень розробляються Уповноваженим з урахуванням сфер діяльності КП «МПРС».
3. Ділові партнери підприємства обираються згідно з критеріями, які базуються на прозорості діяльності, конкурентності, якості товарів, робіт і послуг та надійності.
4. Уповноважений проводить антикорупційну перевірку наявних або потенційних ділових партнерів КП «МПРС» з метою оцінки наявності корупційних ризиків. При цьому Уповноважений перевіряє, чи має діловий партнер репутацію суб’єкта, діяльність якого пов’язана з корупцією (навіть за відсутності відповідних судових рішень), та чи не буде діловий партнер використовуватися як посередник для передачі третім особам (або для отримання від третіх осіб) неправомірної вигоди.
Антикорупційна перевірка здійснюється відповідно до вимог Антикорупційної програми, а також стандартів для різних сфер діяльності КП «МПРС», що розробляються та затверджуються Уповноваженим. Матеріали перевірки зберігаються не менше ніж 5 років.
За результатами антикорупційної перевірки ділового партнера КП «МПРС» Уповноважений складає письмову рекомендацію керівнику.
У разі негативної рекомендації Уповноваженого, керівник для продовження або початку правовідносин із таким діловим партнером має ухвалити обґрунтоване рішення з цього питання.
8. Для повідомлення працівниками КП «МПРС» про факти порушення Антикорупційної програми, вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень (далі – повідомлення) Уповноважений розміщує відповідну інформацію на інформаційних стендах в приміщенні підприємства та на офіційному веб-сайті КП «МПРС». Така інформація повинна містити:
номер телефону для здійснення повідомлень 048-774-42-45;
адресу електронної пошти для здійснення повідомлень y.bugov@sar.gov.ua;
години прийому особи, яка уповноважена отримувати усні та письмові повідомлення кожен вівторок с 10 до 12.30.
Письмове повідомлення подається у вільної формі.
Уповноважений веде реєстр повідомлень про факти порушення Антикорупційної програми або ознак вчинення корупційних чи пов’язаних з корупцією правопорушень. Порядок ведення відповідного реєстру затверджується керівником за поданням Уповноваженого.
Строки і порядок розгляду Уповноваженим повідомлень про факти порушення Антикорупційної програми, вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень встановлюються в положенні, затвердженому керівником за поданням Уповноваженого.
IV. Норми професійної етики працівників КП «МПРС»
1. Працівники КП «МПРС» під час виконання своїх функціональних обов’язків зобов’язані неухильно додержуватися загальновизнаних етичних норм поведінки.
2. Працівники КП «МПРС» особи толерантно і з повагою ставляться до політичних поглядів, ідеологічних та релігійних переконань інших осіб, а також зобов’язуються не використовувати свої повноваження в інтересах політичних партій та/або політиків.
3. Працівники КП «МПРС» діють об’єктивно, незважаючи на особисті інтереси, особисте ставлення до будь-яких осіб, на свої політичні погляди, ідеологічні, релігійні або інші особисті погляди чи переконання.
4. Працівники КП «МПРС» сумлінно, кваліфіковано, вчасно, результативно і відповідально виконують функціональні обов’язки, рішення та доручення органів і посадових осіб, яким вони підпорядковані, підзвітні або підконтрольні, а також не допускають зловживань та неефективного використання коштів і майна підприємства.
5. Працівники КП «МПРС» не розголошують і не використовують в інший спосіб конфіденційну інформацію, що стала їм відома у зв’язку з виконанням своїх функціональних обов’язків, крім випадків, встановлених законом.
6. Працівники КП «МПРС», незважаючи на особисті інтереси, утримуються від виконання рішень чи доручень керівництва підприємства, якщо вони становлять загрозу охоронюваним законом правам, свободам чи інтересам окремих громадян, юридичних осіб, державним або суспільним інтересам або суперечать законодавству.
7. Працівники КП «МПРС» самостійно оцінюють правомірність наданих керівництвом рішень чи доручень та можливу шкоду, що буде завдана у разі виконання таких рішень чи доручень.
У разі отримання для виконання рішень чи доручень, які працівник КП «МПРС» вважає незаконними або такими, що становлять загрозу охоронюваним законом правам, свободам чи інтересам окремих громадян, юридичних осіб, державним або суспільним інтересам, він повинен негайно в письмовій формі повідомити про це безпосереднього керівника, або керівника підприємства, або її засновників (учасників) та Уповноваженого.
V. Права і обов’язки засновників (учасників) та працівників
(крім Уповноваженого) КП «МПРС».
1. Засновники (учасники), керівник, працівники та інші особи, що діють від імені КП «МПРС», мають право:
1) надавати пропозиції щодо удосконалення Антикорупційної програми;
2) звертатися до Уповноваженого за консультаціями щодо виконання Антикорупційної програми та роз’ясненнями щодо її положень.
2. Засновники (учасники), керівник, працівники КП «МПРС» зобов’язані:
1) дотримуватися відповідних вимог Закону, Антикорупційної програми та пов’язаних з нею внутрішніх документів, а також забезпечувати практичну реалізацію Антикорупційної програми;
2) виконувати свої безпосередні обов’язки з врахуванням інтересів КП «МПРС»;
3) невідкладно інформувати Уповноваженого, керівника або засновників (учасників) КП «МПРС» про випадки порушення вимог Антикорупційної програми (або про випадки підбурювання до таких дій), вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень іншими працівниками КП «МПРС» або іншими фізичними або юридичними особами, з якими КП «МПРС» перебуває або планує перебувати у ділових відносинах;
4) невідкладно інформувати в порядку, визначеному Антикорупційною програмою, про виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;
5) утримуватися від поведінки, яка може бути розціненою як готовність вчинити корупційне правопорушення, пов’язане з діяльністю КП «МПРС»;
6) не вчиняти та не брати участі у вчиненні корупційних правопорушень, пов’язаних з діяльністю КП «МПРС».
3. Працівникам та керівнику КП «МПРС» забороняється:
1) використовувати свої службові повноваження або своє становище та пов’язані з цим можливості з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи інших осіб;
2) використовувати будь-яке майно КП «МПРС» чи її кошти в приватних інтересах;
3) вимагати або отримувати будь-яку матеріальну або нематеріальну вигоду (для себе чи для близьких осіб) у зв’язку із здійсненням своїх посадових обов’язків, яка не передбачена трудовим або іншим договором між ними та КП «МПРС»;
4) організовувати, бути посередником або особисто здійснювати будь-які готівкові або безготівкові платежі чи розрахунки з діловими партнерами КП «МПРС», якщо такі платежі чи розрахунки не передбачені чинним законодавством;
5) впливати прямо або опосередковано на рішення працівників КП «МПРС» з метою отримання будь-якої матеріальної або нематеріальної вигоди для себе чи для близьких осіб, яка не передбачена трудовим або іншим договором між ними та КП «МПРС»;
6) вчиняти будь-які дії, які прямо або опосередковано підбурюють інших працівників, керівника КП «МПРС» до порушення вимог Закону чи Антикорупційної програми.
4. Після звільнення або іншого припинення співробітництва з КП «МПРС» особі забороняється розголошувати або використовувати в інший спосіб у своїх інтересах інформацію (конфіденційну), яка стала їй відома у зв’язку з виконанням своїх повноважень, договірних зобов’язань, крім випадків, встановлених законом.
5. Вимагання, прохання, одержання подарунків для себе чи третіх осіб від юридичних або фізичних осіб працівниками, керівником КП «МПРС» (безпосередньо або через інших осіб) у зв’язку із виконанням своїх повноважень або своїм становищем та пов’язаними з цим можливостями не допускаються.
Працівники, керівник можуть приймати подарунки, які відповідають загальновизнаним уявленням про гостинність (наприклад, подарунки у вигляді сувенірної продукції, пригощення їжею та напоями, запрошення на розважальні заходи, відшкодування транспортних витрат та проживання в готелі), крім випадків, передбачених у пункті 5 цього розділу, якщо вартість таких подарунків не перевищує 1600 гривень (визначається (встановлюється) Юридичною особою).
Передбачене цим пунктом обмеження щодо вартості подарунків не поширюється на подарунки, які:
даруються близькими особами;
одержуються як загальнодоступні знижки на товари, послуги, загальнодоступні виграші, призи, премії, бонуси.
У разі виявлення подарунка, щодо якого існує заборона у його одержанні, у службовому приміщенні, а також у разі надходження пропозиції подарунка працівники, керівник КП «МПРС» зобов’язані невідкладно, але не пізніше одного робочого дня, вжити таких заходів:
1) відмовитися від пропозиції;
2) за можливості ідентифікувати особу, яка зробила пропозицію;
3) залучити свідків, якщо це можливо, у тому числі з числа працівників КП «МПРС»;
4) письмово повідомити про пропозицію Уповноваженого та безпосереднього керівника (за наявності) або керівника КП «МПРС».
Про виявлення майна, що може бути неправомірною вигодою, або подарунка складається акт, який підписується особою, яка виявила неправомірну вигоду або подарунок, та Уповноваженим або її безпосереднім керівником чи керівником КП «МПРС».
У разі якщо майно, що може бути неправомірною вигодою, або подарунок виявляє особа, яка є керівником КП «МПРС» або Уповноваженим, акт про виявлення такого майна підписує ця особа або особа, уповноважена на виконання обов’язків керівника КП «МПРС» у разі його відсутності.
6. Працівники, керівник, а також особи, які діють від імені КП «МПРС», утримуються від пропозиції подарунків державним службовцям, народним депутатам України, депутатам місцевих рад, їх близьким особам, фактичним або потенційним діловим партнерам, їх працівникам або представникам, а також від будь-якої іншої поведінки, яка може бути розціненою як готовність вчинити корупційне правопорушення, пов’язане з діяльністю КП «МПРС».
Подарунки можуть бути дозволені у випадках, коли вони відповідають загальновизнаним уявленням про гостинність і їх вартість не перевищує встановлені законом розміри.
Загальну політику Юридичної особи щодо пропозицій подарунків від імені Юридичної особи в рамках загальновизнаних уявлень про гостинність визначає керівник із врахуванням вимог законодавства.
7. Про кожен факт пропозиції подарунка або отримання подарунка в рамках загальновизнаних уявлень про гостинність працівники, керівник КП «МПРС» протягом одного робочого дня письмово повідомляють Уповноваженого за встановленою ним формою.
VI. Права і обов’язки Уповноваженого та підпорядкованих йому працівників (у разі їх наявності):
1. Уповноважений КП «МПРС» призначається засновниками (учасниками) або її керівником відповідно до законодавства про працю та установчих документів КП «МПРС».
2. Уповноваженим може бути фізична особа, яка здатна за своїми діловими та моральними якостями, професійним рівнем, станом здоров’я виконувати відповідні обов’язки.
3. Не може бути призначена на посаду Уповноваженого особа за наявності обставин, визначених частиною третьою статті 64 Закону.
4. Несумісною з діяльністю Уповноваженого є робота на посадах, зазначених у пункті 1 частини першої статті 3 Закону, а також будь-яка інша діяльність, яка створює реальний чи потенційний конфлікт інтересів з діяльністю КП «МПРС».
У разі виникнення обставин несумісності Уповноважений у дводенний строк з дня виникнення таких обставин зобов’язаний повідомити про це керівника КП «МПРС» з одночасним поданням заяви про розірвання трудового договору за власною ініціативою.
5. Уповноважений може бути звільнений з посади достроково у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 64 Закону.
Уповноважений може бути звільнений з посади з ініціативи керівника КП «МПРС» або її засновників (учасників)за умови надання згоди Національним агентством з питань запобігання корупції. Порядок надання такої згоди затверджено рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 07 жовтня 2016 року № 74, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28 листопада 2016 року за № 1542/29672.
6. Про звільнення особи з посади Уповноваженого керівник КП «МПРС» письмово повідомляє Національне агентство з питань запобігання корупції протягом двох робочих днів та забезпечує невідкладне подання нової кандидатури на вказану посаду.
7. Головними завданнями Уповноваженого є підготовка, забезпечення реалізації та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання, протидії і виявлення корупції в КП «МПРС».
8. Уповноважений реалізує свої права і обов’язки безпосередньо. До виконання своїх функцій Уповноважений може залучати (за згодою керівника) інших працівників КП «МПРС».
9. Здійснення Уповноваженим своїх функцій в КП «МПРС» є незалежним. Втручання у діяльність Уповноваженого з боку працівників, засновників (учасників), керівника, ділових партнерів КП «МПРС», а також інших осіб забороняється.
Забороняється покладення на Уповноваженого обов’язків, що не належать або виходять за межі його повноважень, визначених Законом і Антикорупційною програмою, чи обмежують виконання ним повноважень.
10. Засновники (учасники), керівник КП «МПРС» зобов’язані:
1) забезпечити Уповноваженому належні матеріальні та організаційні умови праці;
2) сприяти виконанню Уповноваженим функцій, передбачених Законом та Антикорупційною програмою;
3) оперативно реагувати на письмові та усні звернення, пропозиції та рекомендації Уповноваженого, надані ним в межах реалізації Антикорупційної програми;
4) за ініціативи Уповноваженого надсилати запити до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності з метою отримання від них відповідної інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Уповноваженого завдань.
11. Уповноважений для виконання покладених на нього завдань зобов’язаний:
1) виконувати свої функції об’єктивно і неупереджено;
2) організовувати підготовку внутрішніх документів КП «МПРС» з питань формування та реалізації Антикорупційної програми;
3) розробляти і подавати на затвердження керівника внутрішні документи КП «МПРС» з питань, передбачених Антикорупційною програмою;
4) забезпечувати здійснення нагляду, контролю та моніторингу за дотриманням працівниками, керівником КП «МПРС» Закону і Антикорупційної програми;
5) проводити оцінку результатів здійснення заходів, передбачених Антикорупційною програмою;
6) забезпечувати підготовку звіту про стан виконання Антикорупційної програми;
7) забезпечувати здійснення співпраці з особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти порушення вимог Антикорупційної програми, вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень;
8) забезпечувати підготовку та подання керівнику пропозицій щодо плану проведення перевірок дотримання вимог Антикорупційної програми;
9) брати участь у проведенні перевірок та внутрішніх розслідувань, які проводяться згідно з Антикорупційною програмою;
10) брати участь в проведенні періодичної оцінки корупційних ризиків у діяльності КП «МПРС»;
11) забезпечувати формування і ведення реєстрів:
працівників КП «МПРС», притягнутих до відповідальності за порушення вимог Антикорупційної програми, вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією;
проведених згідно з Антикорупційною програмою антикорупційних перевірок;
проведених згідно з Антикорупційною програмою внутрішніх розслідувань та перевірок;
повідомлень про конфлікт інтересів та про порушення вимог Антикорупційної програми, вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією;
12) організовувати і проводити антикорупційну перевірку ділових партнерів КП «МПРС»;
13) забезпечувати конфіденційність інформації та захист працівників, які повідомили про порушення вимог Антикорупційної програми, вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією;
14) надавати засновникам (учасникам), керівнику, працівникам КП «МПРС» роз’яснення та консультації, пов’язані із застосуванням Антикорупційної програми;
15) забезпечувати інформування громадськості про здійснювані КП «МПРС» заходи із запобігання корупції;
16) брати участь у співпраці з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, іншими юридичними особами, неурядовими та/або міжнародними організаціями з питань запобігання корупції;
17) організовувати проведення заходів з підвищення кваліфікації працівників КП «МПРС» з питань, пов’язаних із запобіганням корупції;
18) брати участь у процедурах добору персоналу КП «МПРС»;
19) забезпечувати взаємодію і координацію між структурними підрозділами КП «МПРС» щодо підготовки, забезпечення реалізації та контролю за здійсненням заходів щодо реалізації Антикорупційної програми;
20) здійснювати інші обов’язки, передбачені Законом, Антикорупційною програмою, трудовим договором.
12. Уповноважений для виконання покладених на нього завдань має право:
1) отримувати від працівників, керівника КП «МПРС» письмові та усні пояснення з питань, що стосуються покладених на нього повноважень (у тому числі під час проведення періодичної оцінки корупційних ризиків, антикорупційних перевірок ділових партнерів, перевірок, внутрішніх розслідувань та експертизи);
2) отримувати від підрозділів КП «МПРС» інформацію та матеріали (завірені копії фінансових, бухгалтерських та юридичних документів, внутрішню службову кореспонденцію) стосовно діяльності підприємства, у тому числі документи, які стосуються проведення (або участі) закупівель товарів, робіт або послуг, у конкурсах тощо.
У разі необхідності Уповноваженому надається доступ до оригіналів документів, копії яких йому були передані. У випадках недоцільності виготовлення значної кількості копій документів Уповноваженому за рішенням керівника підрозділу можуть передаватися оригінали відповідних документів, які підлягають поверненню ним протягом двох робочих днів з дати завершення проведення ним заходу, для якого вони витребувалися;
3) отримувати проекти фінансових, організаційно-розпорядчих документів, договорів для проведення їх перевірки на предмет наявності корупційних ризиків;
4) отримувати доступ до складських приміщень, виробничих приміщень КП «МПРС», проведення в них контрольних заходів;
5) отримувати доступ до наявних в КП «МПРС» електронних засобів зберігання і обробки даних та у разі необхідності вимагати оформлення відповідних даних на засвідченому паперовому носії;
6) залучати до виконання своїх функцій за згодою керівника працівників КП «МПРС»;
7) ініціювати направлення запитів до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій всіх форм власності для отримання від них інформації та матеріалів, пов’язаних з діяльністю КП «МПРС»;
8) ініціювати питання про притягнення працівників, керівника до відповідальності, у тому числі звільнення із займаних посад відповідно до законодавства;
9) звертатися до засновників (учасників), керівника з питань реалізації своїх повноважень та виконання обов’язків згідно з положеннями Антикорупційної програми;
10) здійснювати інші права, передбачені Законом, Антикорупційною програмою, трудовим договором та посадовою інструкцією.

VII. Порядок звітування Уповноваженого перед засновниками
(учасниками) Юридичної особи
1. Уповноважений не рідше ніж один раз на рік в строки та у порядку, визначені засновниками (учасниками) або керівником, готує звіт про результати виконання Антикорупційної програми(далі – Звіт).
2. Звіт повинен включати інформацію щодо:
1) стану виконання заходів, визначених Антикорупційною програмою;
2) результатів впровадження заходів, визначених Антикорупційною програмою;
3) виявлених порушень вимог Закону, Антикорупційної програми та заходів, вжитих для усунення таких порушень;
4) кількості та результатів проведених перевірок та внутрішніх розслідувань;
5) фактів перешкоджання належному виконанню Уповноваженим своїх функцій, встановлення для нього необґрунтованих обмежень, випадків втручання у його діяльність з боку третіх осіб;
6) наявних пропозицій і рекомендацій.
3. У разі необхідності зміст наданого Звіту додатково обговорюється Уповноваженим із засновниками (учасниками) або керівником КП «МПРС».
4. Загальні результати виконання Антикорупційної програми, зазначені у підпунктах 1, 2 пункту 2 цього розділу Антикорупційної програми, розміщуються у загальному відкритому доступі у паперовій та/або електронній формі, а також на веб-сайті КП «МПРС».
VIII. Порядок здійснення нагляду, контролю за дотриманням
Антикорупційної програми, а також оцінки результатів здійснення
передбачених нею заходів
1. Уповноважений здійснює нагляд і постійний контроль за дотриманням працівниками, керівником КП «МПРС» Антикорупційної програми.
2. Нагляд і контроль за дотриманням Антикорупційної програми здійснюються Уповноваженим у таких формах:
1) розгляд і реагування на повідомлення про порушення вимог Антикорупційної програми, вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень;
2) здійснення планових та позапланових перевірок діяльності працівників КП «МПРС» щодо виконання (реалізації) Антикорупційної програми;
3) проведення експертизи організаційно-розпорядчих, юридичних, виробничих та фінансових документів, а також їх проектів.
3. Якщо під час здійснення нагляду або контролю за дотриманням Антикорупційної програми Уповноважений виявить ознаки порушення Антикорупційної програми або ознаки вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, він ініціює перед керівником питання проведення внутрішнього розслідування у порядку, передбаченому розділом XV Антикорупційної програми.
4. Уповноважений забезпечує організацію здійснення оцінки результатів впровадження заходів, передбачених Антикорупційною програмою.
Для здійснення оцінки Уповноважений має право отримувати у письмовій формі відповідну інформацію від працівників, керівника підприємства про результати реалізації відповідних заходів.
Результати оцінки узагальнюються Уповноваженим у письмовому звіті, який він складає не рідше ніж раз на шість місяців і передає керівнику та засновникам (учасникам). Оцінка проводиться за критеріями, визначеними Уповноваженим.
IX. Умови конфіденційності інформування Уповноваженого
працівниками про факти порушень антикорупційних вимог
1. Працівникам КП «МПРС» гарантується конфіденційність їх повідомлень засновникам (учасникам), керівнику або Уповноваженому про виявлені ознаки порушень Антикорупційної програми, корупційних чи пов’язаних з корупцією правопорушень в діяльності інших працівників підприємства та повідомлень про факти підбурення працівників КП «МПРС» до вчинення корупційних чи пов’язаних з корупцією правопорушень.
2. Повідомлення про виявлені ознаки порушень Антикорупційної програми, а також повідомлення про факти підбурення працівників КП «МПРС» до вчинення корупційних чи пов’язаних з корупцією правопорушень можуть бути здійснені в усній чи письмовій формі, за допомогою каналів зв’язку, визначених у Антикорупційній програмі. Повідомлення також можуть здійснюватися працівниками та посадовими особами ділових партнерів КП «МПРС».
Керівник забезпечує цілодобову роботу вказаних каналів зв’язку та їхній захист від зовнішнього втручання і витоку інформації.
3. Подання завідомо неправдивих повідомлень не допускається.
4. Повідомлення працівників КП «МПРС» про виявлення ознак вчинення корупційних чи пов’язаних з корупцією правопорушень можуть бути анонімними.
Анонімне повідомлення про виявлення ознак вчинення корупційних чи пов’язаних з корупцією правопорушень може бути розглянуто лише у випадку, коли наведена у ньому інформація стосується конкретного працівника КП «МПРС» або ділових партнерів підприємства та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.
5. Перевірку інформації, викладеної в повідомленні, здійснює Уповноважений, а якщо повідомлення стосується дій самого Уповноваженого – працівник, визначений засновниками (учасниками) або керівником.
6. Будь-які дані, що дають можливість ідентифікувати особу, яка повідомила Уповноваженого про факти підбурення до вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення або про виявлення ознак порушення вимог Антикорупційної програми, вчинення працівниками чи іншими особами корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, належать до конфіденційної інформації та охороняються згідно з законом.
Уповноважений та особи, залучені ним до перевірки викладеної у повідомленні інформації, не в праві її розголошувати.
X. Процедури захисту працівників, які повідомили
інформацію про корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення
1. Керівник та/або Уповноважений в межах своїх повноважень забезпечують умови для захисту осіб, які надають допомогу в запобіганні, виявленні та протидії корупції в КП «МПРС».
2. Інформація про працівника, який повідомив про ознаки порушення вимог Антикорупційної програми, виявлення ознак корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення (далі – викривач), не може бути розголошена, крім випадків, встановлених законом.
3. Викривача не може бути звільнено чи примушено до звільнення, притягнуто до дисциплінарної відповідальності чи піддано з боку керівництва іншим негативним заходам впливу (переведення, атестація, зміна умов праці, відмова в призначенні на вищу посаду, скорочення заробітної плати тощо) або загрозі таких заходів впливу у зв’язку з повідомленням ним про порушення вимог антикорупційного законодавства та/або вимог Антикорупційної програми.
4. У разі витоку конфіденційної інформації про викривача керівник підприємства, Уповноважений за заявою такого працівника або за власною ініціативою повинен невідкладно вжити всіх заходів для уникнення настання негативних наслідків для викривача, пов’язаних з таким розголошенням.
5. Заходи для захисту викривача визначаються засновниками (учасниками) або керівником спільно з Уповноваженим і впроваджуються за умови письмової згоди працівника.
XI. Врегулювання конфлікту інтересів в діяльності
працівників КП «МПРС»
1. Працівники КП «МПРС» зобов’язані не пізніше наступного робочого дня з дати, коли дізналися чи повинні були дізнатися про наявність у них реального чи потенційного конфлікту інтересів, письмово повідомляти про це свого безпосереднього керівника, не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів та вжити заходів щодо врегулювання реального або потенційного конфлікту інтересів.
У разі виникнення реального або потенційного конфлікту інтересів у керівника КП «МПРС» він письмово повідомляє про це Уповноваженого та засновників(учасників).
У разі виникнення реального або потенційного конфлікту інтересів у Уповноваженого він письмово повідомляє про це керівника.
2. Безпосередній керівник особи протягом двох робочих днів після отримання повідомлення про наявність у підлеглої йому особи реального чи потенційного конфлікту інтересів приймає рішення про спосіб врегулювання конфлікту інтересів, про що повідомляє працівника.
Безпосередній керівник, якому стало відомо про конфлікт інтересів у підлеглого йому працівника, зобов’язаний вжити передбачених законом заходів для запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (у тому числі у разі самостійного виявлення наявного конфлікту інтересів у підлеглої йому особи без здійснення нею відповідного повідомлення).
3. Врегулювання конфлікту інтересів здійснюється за допомогою одного з нижченаведених заходів:
1) усунення працівника від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті;
2) встановлення додаткового контролю за виконанням працівником відповідного завдання, вчиненням ним певних дій чи прийняття рішень;
3) обмеження у доступі працівника до певної інформації;
4) перегляду обсягу функціональних обов’язків працівника;
5) переведення працівника на іншу посаду;
6) звільнення працівника.
Порядок застосування заходів врегулювання конфлікту інтересів та його особливості для різних категорій працівників КП «МПРС» встановлюються Уповноваженим.
4. Рішення про врегулювання конфлікту інтересів у діяльності керівника КП «МПРС» приймається засновниками (учасниками).
5. Працівники КП «МПРС» можуть самостійно вжити заходів щодо врегулювання конфлікту інтересів шляхом позбавлення відповідного приватного інтересу з наданням підтвердних документів безпосередньому керівнику та Уповноваженому. Позбавлення приватного інтересу має виключати будь-яку можливість його приховування.
XІІ. Порядок надання працівникам роз’яснень
та консультацій Уповноваженим
1. При наявності питань щодо тлумачення окремих положень Антикорупційної програми засновники (учасники), керівник, працівники КП «МПРС» можуть звернутися до Уповноваженого за отриманням усного чи письмового роз’яснення.
2. Суть звернення щодо надання роз’яснення чи консультації викладається безпосередньо Уповноваженому (у визначені Уповноваженим дні та години особистого прийому) або шляхом направлення на його ім’я службової записки чи надіслання на його електронну адресу письмового звернення у довільній формі.
3. Уповноважений надає усне роз’яснення під час особистого прийому або у письмовій формі – не пізніше ніж протягом трьох робочих днів з дня отримання запиту.
Уповноважений може продовжити строк розгляду звернення, але не більше ніж на два робочих дня, про що письмово інформує особу, яка звернулась за роз’ясненням.
4. Якщо під час надання роз’яснення Уповноважений виявить ознаки порушення Антикорупційної програми або ознаки вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, він ініціює перед керівником питання проведення внутрішнього розслідування у порядку, передбаченому розділом XV Антикорупційної програми.

XІІІ. Порядок проведення періодичного підвищення кваліфікації
працівників у сфері запобігання та виявлення корупції в КП «МПРС»
1. Підвищення кваліфікації працівників КП «МПРС» у сфері запобігання та виявлення корупції здійснюється з метою надання базових знань з питань антикорупційного законодавства, підвищення рівня виконання вимог Антикорупційної програми, формування антикорупційної культури, а також виховання нетерпимості до корупції.
2. Підвищення кваліфікації здійснюється відповідно до затвердженого керівником підприємства тематичного плану-графіка на кожне півріччя, який готується Уповноваженим.
Підвищення кваліфікації повинно передбачати як заходи для всіх працівників КП «МПРС», так і окремі заходи для керівника та/або засновників (учасників) підприємства.
Тематика та форма заходів (семінари, лекції, практикуми, тренінги, вебінари тощо) із підвищення кваліфікації визначаються Уповноваженим з урахуванням:
1) пропозицій керівника, засновників (учасників), керівників структурних підрозділів;
2) результатів оцінки впровадження заходів Антикорупційної програми;
3) результатів періодичної оцінки корупційних ризиків у діяльності КП «МПРС»;
4) результатів внутрішніх розслідувань;
5) звіту Уповноваженого перед засновниками (учасниками).
3. Витрати часу на підвищення кваліфікації у сфері запобігання та виявлення корупції складають не менше 1,25 відсотків (визначається (встановлюється) Юридичною особою) загального обсягу робочого часу на півріччя.
4. Облік проведених заходів із підвищення кваліфікації у сфері запобігання та виявлення корупції, а також облік присутніх на заходах здійснюється Уповноваженим.

XIV. Застосування заходів дисциплінарної відповідальності
до працівників, які порушують положення Антикорупційної програми
1. У разі наявності інформації, що свідчить про ознаки порушення працівниками вимог Антикорупційної програми, здійснюються такі заходи:
1) призначається у встановленому розділом XV Антикорупційної програми порядку внутрішнє розслідування з метою підтвердження чи спростування інформації про ймовірне порушення;
2) за наявності достатніх підстав за результатами внутрішнього розслідування керівник накладає дисциплінарне стягнення відповідно до закону.
2. Дисциплінарні стягнення накладаються керівником на працівників КП «МПРС» відповідно до норм законодавства про працю.
XV. Порядок проведення внутрішніх розслідувань
1. У разі надходження повідомлення або виявлення ознак порушення Антикорупційної програми працівником КП «МПРС» або ознак вчинення працівником підприємства корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень Уповноважений повідомляє про це керівника, який вживає заходів, передбачених пунктом 2 цього розділу.
У разі надходження повідомлення або виявлення ознак порушення вимог Антикорупційної програми керівником або ознак вчинення корупційного чи пов’язаного з корупцією правопорушення Уповноважений повідомляє про це засновників (учасників), які вживають заходів, передбачених пунктом 2 цього розділу.
У разі надходження повідомлення або виявлення фактів про вчинення Уповноваженим корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, порушення вимог Антикорупційної програми керівник повідомляє про це засновників (учасників) КП «МПРС» і вживає заходів, передбачених пунктом 2 цього розділу.
2. За умов, передбачених пунктом 1 цього розділу, засновники (учасники), керівник зобов’язані вжити таких заходів:
1) протягом трьох днів ініціювати проведення внутрішнього розслідування з метою підтвердження чи спростування інформації про ймовірне порушення Антикорупційної програми або корупційне чи пов’язане з корупцією правопорушення;
2) за результатами проведення внутрішнього розслідування застосувати дисциплінарне стягнення до винних осіб, якщо для цього є підстави;
3) за результатами внутрішнього розслідування визначити способи усунення причин і наслідків порушення, якщо таке мало місце, а також забезпечити заходи щодо запобігання таким діям у майбутньому;
4) у разі виявлення ознак корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, за вчинення якого передбачено адміністративну або кримінальну відповідальність, негайно інформувати про це спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції.
3. Внутрішнє розслідування проводиться лише у випадках, коли надана або виявлена інформація стосується конкретних осіб та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.
Внутрішнє розслідування призначається керівником і здійснюється комісією. Порядок проведення внутрішніх розслідувань, які здійснюються відповідно до Антикорупційної програми, затверджується керівником.
До складу комісії обов’язково включається Уповноважений, за винятком випадків, коли розслідування призначається за наслідками виявлення фактів чи отримання інформації про вчинення Уповноваженим корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, порушення вимог Антикорупційної програми.
Строк проведення розслідування не повинен перевищувати п’яти днів.
Матеріали проведених внутрішніх розслідувань зберігаються в архіві Уповноваженого не менше 5 років.
У разі якщо за результатами внутрішнього розслідування на Уповноваженого накладається дисциплінарне стягнення, про це письмово повідомляється Національне агентство з питань запобігання корупції у дводенний строк з дати його накладення.
XVI. Порядок внесення змін до Антикорупційної програми
1. Керівник КП «МПРС» забезпечує організацію механізмів зворотного зв’язку та інші внутрішні процеси, спрямовані на підтримку та постійне вдосконалення Антикорупційної програми.
2. Зміст Антикорупційної програми може бути переглянутий за результатами:
1) звіту про оцінки корупційних ризиків у діяльності КП «МПРС»;
2) здійснення нагляду і контролю за дотриманням Антикорупційної програми, а також оцінки результатів здійснення передбачених нею заходів;
3) аналізу практики виконання Уповноваженим своїх посадових обов’язків;
4) проведення Уповноваженим анкетування, обговорення та консультацій із працівниками, керівником, засновниками (учасниками) КП «МПРС», а також з діловими партнерами підприємства щодо удосконалення Антикорупційної програми.
3. Ініціатором внесення змін до Антикорупційної програми може бути Уповноважений, а також засновники (учасники), керівник, працівники КП «МПРС».
4. Пропозиції щодо внесення змін до Антикорупційної програми подаються Уповноваженому, який їх вивчає та систематизує. Раз на рік Уповноважений надає керівнику узагальнення пропозицій щодо внесення змін до Антикорупційної програми, які надійшли, та надає свої рекомендації щодо їх врахування або відхилення.
5. Керівник, отримавши від Уповноваженого узагальнення пропозицій щодо внесення змін до Антикорупційної програми, ініціює проведення їх відкритого обговорення трудовим колективом та засновниками (учасниками).
У випадках, коли засновники (учасники) або Уповноважений наполягають на терміновому внесенні певних змін до Антикорупційної програми, керівник у найкоротший строк, але не пізніше 10 днів з дати надходження таких пропозицій, ініціює проведення відповідного обговорення.
6. У результаті схвалення пропозицій засновниками (учасниками) та працівниками (трудовим колективом) КП «МПРС» керівник своїм наказом затверджує відповідні зміни до Антикорупційної програми, які є її невід’ємною частиною.

Помічник директора
з питань запобігання
та виявлення корупції Ю.М. Бугов

 

 Звіт за результатами оцінки корупційних ризиків у діяльності КП МПРС  

0%

Анкета для проведення опитування громадян, які взаємодіяли (взаємодіють) з МПРС

Опитування

Шановний відвідувачу!

Казенне підприємство «Морська пошуково-рятувальна служба» проводить оцінку корупційних ризиків у своїй діяльності.

Корупційний ризик – це ймовірність того, що відбудеться подія корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією, яка негативно вплине на досягнення КП «МПРС» визначених цілей та завдань.

Ідентифікація (виявлення) корупційних ризиків проводиться шляхом дослідження (аналізу) зовнішнього та внутрішнього середовища КП «МПРС» на предмет виявлення чинників корупційних ризиків у нормативних документах й організаційно - управлінській діяльності підприємства.

Внутрішнє середовище – це існуючі на підприємстві організаційно-управлінські процеси, які спрямовані на забезпечення реалізації ним законодавчо закріплених функцій та завдань

Зовнішнє середовище – це ряд чинників навколишнього середовища (законодавчі, інші нормативно-правові акти, крім актів, прийнятих безпосередньо органом влади, природні явища тощо), що впливають на здійснення підприємством повноважень, тоді як КП «МПРС» не має прямого впливу на ці чинники.

Чинники корупційного ризику – це умови та причини, що можуть заохочувати (стимулювати), викликати або дозволяти скоєння посадовою особою при виконанні нею посадових функцій діянь, які можуть призвести до вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Нормативні акти, які регулюють діяльність КП «МПРС», аналізуються на предмет виявлення норм щодо здійснення підприємством дискреційних повноважень і норм, що сприяють вчиненню корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією (нечітко сформульовані дефініції та мовні конструкції, правові колізії тощо).

Ідентифікація корупційних ризиків в організаційно-управлінській діяльності підприємством передбачає вивчення та аналіз таких складових:

Організаційна структура;Система внутрішнього контролю;Управління персоналом;Проведення процедур закупівель;Надання адміністративних послуг;Реалізації контрольно-наглядових функцій;Дотримання вимог, обмежень, заборон, встановлених Законом України «Про запобігання корупції»;Інших питань, що випливають з діяльності підприємства.

У зв’язку з цим просимо заповнити наведену нижче форму, у яких надати інформацію про можливі чинники корупційних ризиків:

Анкета для проведення анонімного опитування громадян, які взаємодіяли (взаємодіють) з казенним підприємством «Морська пошуково-рятувальна служба» або учасника оцінки корупційних ризиків

Просимо звернути увагу, що зазначене опитування стосується діяльності казенного підприємства «Морська пошуково-рятувальна служба».

Інтегрована система управління

 З метою забезпечення діяльності КП «МПРС» у відповідності законодавчим і регламентним вимогам та здатності підприємства на постійне підвищення якості послуг, якості умов праці та захисту навколишнього середовища на підприємстві розроблено та впроваджено Інтегровану систему управління (ІСУ).
У грудні 2017 року Інтегрована система управління (ІСУ) підприємства пройшла процедуру перевірки Регістром судноплавства України та була визначена такою, що відповідає стандартам

ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю
ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного керування
ДСТУ OHSAS 18001:2010 Системи управління гігієною та безпекою праці

Екологічна політика

Політика у сфері гігієни та безпеки праці

Політика у сфері якості

Політика власності